Wednesday, June 10, 2009

HIBURAN SEBELUM TIDO

setiap malam..aku la owg yg last skali tdo..da mmg habit aku tdo lwt2..dah besa da..slalunya aku lpak kat bwah tgk tv dlu..bla dah xda cta bez aku nek la ats..slalu klaw nek ats..cmfirm2 bdk2 nie dah tdo da..

klaw nk taw hburan aku sblm tdo tgk bdk2 nie mamaii...hehhe..mmg lwak..otai mamai angah tanim la..jgn d sntuh cket..jbg pa yg dia mmpi keluar la..da byk kali da..dia nie mmg dsyat klaw mamai sbb ciap wat gaya lg..ingt da stu mlm 2..aku msuk ja blik..tolak pintu blik tersentuh la dia yg tdo t'bongkang kat bwah nie..terus dia bgun b'dri..aku ingtkan pa la..nk taw dia wat gya pa??angkat tgn cm owg smbhyang...pas2 siap rkuk lg..pas2 bla sjud 2 trus xbgun dah la..hahhaha..lwak kot..mst dia mmpi tgh smbhyg latu..bgus la...tdo dlm imam..

k la bab tdo dlm imam..da stu mlm 2..tdo jg superman aku rs..hahha..cm besa la..angah nie..dia cm da stu suis automatik..jgn d sntuh klaw dia tdo..trus m'jd..t'kjut aku..t.tba dia ckp

angah : waaaa..b'jya!!!!.. (ngn gaya tdo meniarap angkat tgk cm superman)hahahha..

aku yg t'kjut trus nk t'glak..mmg lwak la..tp stu g mslh angah ni yg bez..bla dia tgh mamai..kta p la wat2 smbang dgn dia..sumpah dia smbung blek...cm tg dia mmpi wat gya superman 2 la..aku trus p goyang2 bdn dia..tnya dia..

aku : wei..angah..b'jya pa??
angah : angah b'jya...
aku : yela..b'jya pa??(pas2 dia tgk mka aku dia snyum n trus smbung tdo..aku pn t'syum k'sorgn)hahaha

mlm nie..paten plak yg mamai..nk taw dia mamai cmna??baby la cta kat aku..aku xda time dia mamai..aku kat bwah..miss la plak..hehehh..baby cta..dia dah tdo lma mna dah..t'tba dia bgun ngn posisi dduk ats katil dia 2..

paten : kat mana nie??
paten : blik spa nie??
paten : nie blik spa nie??
patem : laaa..kat blik kakak ka...

baby yg time 2 tgh dok on9 t'kjut ngn mamai kakaknya yg m'lampau...hahahha..

cta psai kakak mamai lg..aku t'ingt stu mlm 2..aku bru kre nk tdo...dah lding dah..trek slmut dah..t'tba nset spa xtaw bnyi..ha!!nset baby bnyi..msg kot msuk..yg bez..kakak yg tgh tdo dah lma mana dah..smbung lgu msg baby 2..mla2 aku ingt dia xtdo..tp last2 aku dngr dia ngeroh..zzz..zzzz..hahaha..sah!!!mmpi tgh wat show latu..hahaha..aku taw dia mamai..dia 2 klaw nset spa bnyi klaw dia sdaq mst dia mrh sruh silent pnya..tp kali nie ciap smbung nyani lg..hahahhah

No comments:

Post a Comment